Reklama i marketing

Pudełko krówek doskonałym firmowym upominkiem

Dobry marketing to połowa sukcesu. Nawet najlepszej jakości produkty nie trafią do klienta jeżeli będą pozbawione skutecznej reklamy. Materiały reklamowe typu broszury, foldery, firmowe torby z nadrukiem czy kalendarze to standardowe sposoby na przedstawienie firmy szerszemu odbiorcy. Jednak dzisiejszy rynek wymaga nieco bardziej oryginalnej reklamy.

Słodka reklama czyli firmowe krówki

krówki dla firm

Przedstawiciele firm uczestniczący w konferencjach, sympozjach, rożnego rodzaju spotkaniach biznesowych czy targach powinni mieć przy sobie gadżety pozwalające na nienachlaną ale skuteczną reklamę firmy. Może to być długopis, notes, pendrive, powerbank czy smycz z logiem i nazwą firmy ale również bardziej wyszukane upominki dedykowane szczególnym klientom. Okazuje się, że równie skuteczną choć niecodzienną reklamą firmy mogą być słodycze. Oczywiście im zdrowsze tym lepiej. A cóż może być bardziej naturalnego niż cukierki stworzone z mleka, masła i cukru czyli popularne krówki? Dobrzy producenci cukierków coraz częściej oferują krówki dla firm czyli takie z logo, nazwą lub dowolnym napisem reklamującym daną firmę. Mogą to być pojedyncze cukierki dostępne dla gości i klientów w recepcji, sekretariacie lub sali konferencyjnej. Zapakowane w eleganckie pudełka mogą być ciekawym upominkiem świątecznym dla wybranych klientów lub współpracowników. Na pudełkach mogą się znaleźć dowolne nadruki i nie musi być to koniecznie logo firmy. Często ciekawy pomysł graficzny z dyskretnym wskazaniem nazwy firmy będzie lepszy od nachalnej i jednoznacznej reklamy. Dobrze jest również zadbać o to, żeby wybrane przez nas krówki były jak najbardziej naturalne. Wszelkiego rodzaju polepszacze czy barwniki mogą powodować reakcje uczuleniowe co nie specjalnie przysłuży się wizerunkowi naszej firmy. Warto również wybrać wersję bardziej kruche niż ciągnące się czy zbyt twarde bo choć gusta w tej materii są różne, taka ciągnąca się krówka rodzi ryzyko niezręcznych sytuacji, szczególnie w trakcie spotkań biznesowych. Znacznie lepszym wyborem będzie umiarkowanie kruchy cukierek nie grożący złamaniem zęba lub czasową nie możnością rozklejenia ust. 

Wybierając tego rodzaju materiały reklamowe należy pamiętać, że są to produkty spożywcze a więc mają określoną datę przydatności do spożycia oraz muszą być przechowywane w odpowiednich warunkach. Nawet najsmaczniejsza krówka w wersji rozgniecionej, rozpuszczonej lub zbyt twardej nie zareklamuje naszej firmy w sposób, o jaki nam chodziło. Zamawiania takich krówek reklamowych musi się więc opierać na bieżącym zapotrzebowaniu.